12 квітня 2024 року під час роботи секції “Польська мова і методика її навчання”, якою керувала завкафедри доцент Наталія Стахнюк , було заслухано доповіді здобувачів вищої освіти 3 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (польська) на актуальні теми. Катерина Лабузова підготувала та представила доповідь про “Вплив дидактичної гри на навчально-виховний процес на уроках іноземної мови”. Своїми напрацюваннями щодо “Методики навчання читання на уроках польської мови в середній школі” поділилася Анастасія Івахнюк. Про “Роль, функції та види оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках іноземної мови” розповіла Анастасія Шаповалова. З доповіддю на тему “Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів” ознайомила присутніх Аліна Кало. У фокусі уваги Діани Пискливець була “Проєктна робота учнів на уроках іноземної мови”. Про “Тестовий контроль на різних етапах оволодіння іноземною мовою” розповідала Ірина Охоцька. Тему “Труднощі аудіювання та шляхи їх подолання” представила Юлія Іваніцька. Світлана Карп’юк доповідала про “Рольову гру як засіб інтенсифікації навчального процесу на уроках іноземної мови”. Катерина Кузнець працювала над темою “Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови”. Софія Панчук доповідала про “Роль підручника у формуванні соціокультурної компетенції на уроках іноземної мови”.
Про роботу підсекції “Польська мова і методика її навчання” в межах щорічної студентської наукової конференції