МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВИХ РОБІТ (ПРОЕКТІВ) СТУДЕНТАМИ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА

Приклади оформлення списку літератури згідно ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» з урахуванням правок (код УКНД 01.140.40) Pryklady_DSTU_8302_2015

Методичні рекомендації з перевірки курсових, дипломних/кваліфікаційних робіт (проєктів), дисертацій здобувачів вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на рівень унікальності (нова редакція)

Тематика курсових робіт на 2024 / 2025 н. р.

Методика навчання польської мови

1. Формування навичок країнознавчої компетентності на уроках польської мови як іноземної.
2. Дистаційне навчання іноземної мови на базі комп’ютерних комунікацій.
3. Формування діалогічної компетенції учнів на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
4. Методи організації роботи під час дистанційної форми навчання.
5. Вправи для формування іншомовної граматичної компетенції.
6. Використання наочного матеріалу на уроках польської мови для учнів 5-7 класів НУШ.
7. Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в середній школі.
8. Вправи для формування рецептивних та репродуктивних лексичних навичок в учнів 5-7 класів НУШ.
9. Розвиток навичок самостійної роботи учнів середньої школи в процесі навчання польської мови.
10. Формування соціокультурної компетенції на уроках польської мови як іноземної в умовах НУШ.
11. Застосування проектної методики для розвитку монологічного мовлення в учнів середньої школи.
12. Навчання діалогічного мовлення за комунікативним методом.
13. Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
14. Використання онлайн платформи (на вибір) для інтерактивного навчання учнів середньої школи.
15. Використання різних видів наочності у процесі формування іншомовної граматичної компетенції.
16. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів НУШ на уроках польської мови.
17. Використання фразеологізмів для формування іншомовної лексичної компетенції на уроках польської мови.
18. Місце фізичної активності на уроці іноземної мови.
19. Інтернет меми як засіб інтенсифікації навчального процесу на уроках іноземної мови.
20. Роль, функції та види оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках іноземної мови.
21. Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови.
22. Сучасні онлайн-ігри як інструмент розвитку навичок 21 століття учнів середньої школи на уроках польської мови
23. Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
24. Розвиток креативного мислення на уроках польської мови.
25. Особливості розробки тестових завдань для контролю рецептивних навичок та вмінь.
26. Формування іншомовної компетенції учнів у монологічному мовленні на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
27. Тестовий контроль на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
28. Тестування як засіб реалізації контролю оволодіння іноземною мовою.
29. Структура та планування уроку іноземної мови в середній школі.
30. Реалізація лінгвокраїнознавчого підходу під час навчання польської мови.