Тематика курсових робіт на 2020-2021 н.р.

Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (польська)

  Практика усного та писемного мовлення польської мови

  • Мова сучасної польської реклами.
  • Особливості польської новомови.
  • Способи утворення неологізмів в сучасній польській мові.
  • Мовно-стилістичні особливості сучасної польської пісні.
  • Біблійні елементи у складі фразеологічних одиниць.
  • Україномовні елементи у польській мові.
  • Мовні особливості назв сучасних польських товарів.
  • Мікротекст у сучасній польській публіцистиці (рецепти, поради, гороскопи, анонси тощо).
  • Польсько-українська мовна омонімія. Хибні «друзі перекладачів».
  • Синонімічне багатство польської мови (на матеріалі іменників, дієслів).
  • Особливості польської молодіжної говірки.
  • Антонімічні засоби польської мови.
  • Топоніміка Варшави: лексико-семантичний аналіз.
  • Фразеологічні одиниці з дієсловами мовлення у польській мові.
  • Фразеологічні одиниці з найменуванням птахів у польській мові.
  • Лексичні запозичення у польській мові.
  • Топоніми, похідні від назв рослин.
  • Найменування птахів у польській мові.
  • Лексичні особливості романів И. Хмелевської.
  • Польсько-українські мовні взаємини ХІХ-ХХ ст.
  • Мовні засоби створення образу жінки в творі Л. Ожешко «Марта».
  • Фразеологізми у творі Л. Ожешко «Nad Niemnem»: семантика, структура, функція.
  • Жаргонізми у польській мові.

Методика навчання польської мови

  • Способи семантизації іншомовної лексики.
  • Вправи для формування рецептивних та репродуктивних лексичних навичок в учнів 5-9 класів.
  • Характеристика особливостей формування лексичного потенційного словника у учнів з використанням інтернет-матеріалів.
  • Труднощі аудіювання та шляхи їх подолання.
  • Дистаційне навчання іноземної мови на базі комп’ютерних комунікацій.Формування діалогічної компетенції учнів на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Інтернет на уроках іноземної мови.
  • Використання відео на уроках іноземної мови.
  • Формування соціокультурної компетенції на уроках іноземної мови.
  • Оволодіння вимовою та інтонацією в процесі формування іншомовної фонетичної компетенції.
  • Використання різних видів наочності у процесі формування іншомовної граматичної компетенції.
  • Вправи для формування іншомовної граматичної компетенції.
  • Формування іншомовної комунікативної компетенції за допомогою інформаційних технологій.
  • Навчання діалогічного мовлення за комунікативним методом.
  • Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
  • Методика навчання читання на уроках польської мови в середній школі.
  • Вплив дидактичної гри на навчально-виховний процес на уроках іноземної мови.
  • Ігрові форми роботи на уроці іноземної мови.
  • Рольова гра як засіб інтенсифікації навчального процесу на уроках іноземної мови.
  • Використання творчості, пісень, віршів, гумору на уроці іноземної мови.
  • Нетрадиційні форми уроку як один із засобів підвищення ефективності інтересу вивчення до іноземної мови.
  • Зорові опори у формуванні комунікативної компетенції учнів.
  • Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
  • Методика навчання іншомовного писемного мовлення.
  • Формування іншомовної компетенції учнів у монологічному мовленні на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Тестовий контроль на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Тестування як засіб реалізації контролю оволодіння іноземною мовою.
  • Особливості розробки тестових завдань для контролю рецептивних навичок та вмінь.
  • Структура та планування уроку іноземної мови в середній школі.
  • Засоби зорової наочності як компонент навчально-методичного комплексу з іноземної мови.

Тематика курсових робіт на 2019-2020 н.р.

  Практика усного та писемного мовлення польської мови

Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (польська)

 

  • Лексичні запозичення у польській мові.
  • Особливості польської молодіжної говірки.
  • Мова сучасної польської реклами.
  • Мовні особливості назв сучасних польських товарів.
  • Мікротекст у сучасній польській публіцистиці (рецепти, поради, гороскопи, анонси тощо).
  • Польсько-українська мовна омонімія. Хибні «друзі перекладачів».
  • Синонімічне багатство польської мови (на матеріалі іменників, дієслів).
  • Антонімічні засоби польської мови.
  • Топоніміка Варшави: лексико-семантичний аналіз.
  • Фразеологічні одиниці з дієсловами мовлення у польській мові.
  • Фразеологічні одиниці з найменуванням птахів у польській мові.
  • Топоніми, похідні від назв рослин.
  • Найменування птахів у польській мові.
  • Лексичні особливості романів И. Хмелевської.
  • Особливості польської новомови.
  • Способи утворення неологізмів в сучасній польській мові.
  • Мовно-стилістичні особливості сучасної польської пісні.
  • Біблійні елементи у складі фразеологічних одиниць.
  • Україномовні елементи у польській мові.
  • Польсько-українські мовні взаємини ХІХ-ХХ ст.
  • Найменування страв у польській та українській мовах
  • Найменування квітів у польській мові в зіставленні з українською.
  • Мовні засоби створення образу жінки в творі Л. Ожешко «Марта».
  • Фразеологізми у творі Л. Ожешко «Nad Niemnem»: семантика, структура, функція.
  • Жаргонізми у польській мові.

Методика навчання іноземних мов

 Спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (польська)

  • Формування соціокультурної компетенції на уроках іноземної мови.
  • Оволодіння вимовою та інтонацією в процесі формування іншомовної фонетичної компетенції.
  • Використання різних видів наочності у процесі формування іншомовної граматичної компетенції.
  • Вправи для формування іншомовної граматичної компетенції.
  • Способи семантизації іншомовної лексики.
  • Вправи для формування рецептивних та репродуктивних лексичних навичок в учнів 5-9 класів.
  • Характеристика особливостей формування лексичного потенційного словника у учнів з використанням інтернет-матеріалів.
  • Труднощі аудіювання та шляхи їх подолання.
  • Формування діалогічної компетенції учнів на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Навчання діалогічного мовлення за комунікативним методом.
  • Формування іншомовної компетенції учнів у монологічному мовленні на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
  • Методика навчання читання на уроках польської мови в середній школі.
  • Організація самостійного домашнього читання іншомовних текстів.
  • Методика навчання іншомовного писемного мовлення.
  • Тестовий контроль на різних етапах оволодіння іноземною мовою.
  • Тестування як засіб реалізації контролю оволодіння іноземною мовою.
  • Особливості розробки тестових завдань для контролю рецептивних навичок та вмінь.
  • Структура та планування уроку іноземної мови в середній школі.
  • Нетрадиційні форми уроку як один із засобів підвищення ефективності інтересу вивчення до іноземної мови.
  • Вплив дидактичної гри на навчально-виховний процес на уроках іноземної мови.
  • Ігрові форми роботи на уроці іноземної мови.
  • Рольова гра як засіб інтенсифікації навчального процесу на уроках іноземної мови.
  • Використання творчості, пісень, віршів, гумору на уроці іноземної мови.
  • Зорові опори у формуванні комунікативної компетенції учнів.
  • Засоби зорової наочності як компонент навчально-методичного комплексу з іноземної мови.
  • Використання відео на уроках іноземної мови.
  • Інтернет на уроках іноземної мови.
  • Дистаційне навчання іноземної мови на базі комп’ютерних комунікацій.
  • Формування іншомовної комунікативної компетенції за допомогою інформаційних технологій.