Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
факультет іноземної філології
кафедра слов’янської філології та загального мовознавства

1. Загальна інформація про курс

Назва курсу, мова викладання «Практика усного та писемного мовлення польської мови»

Мова викладання – польська

Викладачі Ринда Вікторія Володимирівна

Контактний тел.: 096 80 60 834

Профайл викладачів URL: https://slovfil.kpnu.edu.ua/rynda/
E-mail: vitanika7@gmail.com
Сторінка курсу в MOODLE
Консультації Щопʼятниці о 16.00

2. Анотація до курсу

Курс «Практика усного та писемного мовлення польської мови» є необхідним  для того, щоб студент отримав такі можливості і переваги:

  •  поглиблено оволодіти теорією та практикою використання іноземної мови;
  •  поглиблене оволодіння іноземною мовою
  •  в процесі викладання іноземної мови отримати знання з методики навчання і виховання, зарубіжної літератури в основній (базовій) школі; отримання умінь і навиків використання навчальних, наукових, методичних, мультимедійних, Інтернет-джерел і відповідного обладнання в освітньому процесі; умінь і навиків створення власного навчально-методичного забезпечення предмета; накопичення, узагальнення й передавання педагогічного досвіду з допомогою сучасних засобів.

3. Мета та цілі курсу

Метою вивчення навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення польської мови» – формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземної мови (польської,) та зарубіжної літератури основної (базової) середньої школи; здобуття комунікативної  мовленнєвої компетентності з польської мови (лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний компоненти відповідно до загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти), здатність удосконалювати й підвищувати власний рівень у вітчизняному та міжнародному контексті.

4. Формат курсу

Стандартний курс (очний), з елементами дистанційного навчання в системі Moodle.

5. Результати навчання

Віідповідно до освітньої (освітньо-професійної / освітньо-наукової) програми: знання, уміння, навички, інші компетентності, набуті у процесі вивчення навчальної дисципліни є:

  • здатність здійснювати об’єктивний контроль і оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з польської мови та зарубіжної літератури;
  • здатність до критичного аналізу, діагностики й корекції власної педагогічної діяльності, оцінки педагогічного досвіду (вітчизняного, закордонного) у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури з метою професійної саморегуляції й свідомого вибору шляхів вирішення проблем у навчально-виховному процесі;
  • здатність здійснювати власне дослідження в освітній діяльності, узагальнювати й оприлюднювати результати розроблення актуальної проблеми (у фахових виданнях, виступах тощо);
  • знати мовні норми, соціокультурну ситуацію розвитку іноземної мови, особливості використання мовних одиниць у певному контексті, мовний дискурс художньої літератури й сучасності;
  • забезпечує діалог культур у процесі вивчення іноземної мови та зарубіжної літератури, створює умови для міжкультурної комунікації;
  • Організовує навчально-виховний процес у ЗНЗ, співпрацю учнів (вихованців), ефективно працює в команді (педагогічному колективі освітнього закладу, інших професійних об’єднаннях);
  • володіє методиками білінгвального й інтегрованого навчання мови й фахового змісту, дидактикою багатомовності та методикою паралельного вивчення споріднених мов, методикою роботи в гетерогенному (змішаному) навчальному середовищі;

Вид підсумкового контролю – залік (1); екзамен – (2)

6. Обсяг і ознаки курсу

Найменування показників Характеристика навчального курсу
денна форма навчання
Освітня програма, спеціальність Освітня програма: Середня освіта (Польска мова і зарубіжна література).

Спеціальність: 014 Середня освіта (Мова і література (польська).

Рік навчання/ рік викладання Перший 2019-2020
Семестр вивчення Перший, другий
нормативна/вибіркова нормативна
Кількість кредитів ЄКТС 16,5
Загальний обсяг годин 495 год.
Кількість годин навчальних занять 248 год.
Лекційні заняття
Практичні заняття 120+128
Семінарські заняття
Лабораторні заняття
Самостійна та індивідуальна робота 247 (117+130)
Форма підсумкового контролю Залік (1), екзамен (2)

7. Пререквізити курсу

До курсу «Практика усного та писемного мовлення польської мови» мають бути вивчені шкільні курси вивчення іноземної мови, української мови, практична фонетика польської мови, вступ до мовознавства;  історія Польщі; лексикологія, лінгвокраїнознавство стилістика, теоретична граматика, практична граматика польської мови; іноземна мова (теорія і практика), методика викладання іноземної мови, теорія літератури, історія зарубіжної літератури.

8. Технічне й програмне забезпечення /обладнання

Вивчення курсу не потребує використання програмного забезпечення, крім загальновживаних програм і операційних систем.

9. Політики курсу

Письмові роботи. Очікується, що студенти виконають декілька видів письмових робіт: конспект, план, словник термінів і понять.

Академічна доброчесність. Очікується, що одні роботи студентів матимуть характер відтворення (план, конспект, словник), реферування з елементами власних міркувань (реферат), інші – будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями (есе). Неприпустимі відсутність посилань на використані джерела, фабрикування джерел списування, втручання в роботу інших студентів. Виявлення ознак академічної недоброчесності в письмовій роботі студента є підставою для її незарахування, незалежно від масштабів плагіату чи обману.

Відвідання занять. Очікується, що всі студенти відвідають усі практичні заняття курсу. Студенти мають інформувати викладача про неможливість відвідати заняття. У будь-якому випадку студенти зобов’язані дотримуватися термінів виконання усіх видів робіт, передбачених курсом. В разі пропуску занять або ж невиконання завдань студент перескладає заборгованість у формі, визначеній викладачем.

Поведінка в аудиторії. Очікується, що студенти будуть поводитись в аудиторії відповідно до норм академічного спілкування, не порушуватимуть дисципліну, з повагою ставитимуться до однокурсників і колег.

Література.

Уся література, яку студенти не можуть знайти самостійно, буде надана викладачем виключно в освітніх цілях без права її передачі третім особам. Студенти заохочуються до використання також й іншої літератури та джерел, яких немає серед рекомендованих.

10. Схема курсу

Дата /

кількість акад. год.

Тема, план Форма заняття Матеріали Література

Інтернет-

ресурси

Завдання,

год

Вага оцінки

(балів)

Термін

вико-

нання

Згідно розкладу

І курс

Змістовий модуль 1.

Відпо-

відно до

плану

занять і

консуль-

тацій

 

2 год. Temat 1. Omówienie organizacji pracy: programu, metod, warunków zaliczenia przedmiotu. Практичне заняття Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców  „Polski krok po kroku” A1+ CD MP3, tablicy, pomocy dydaktyczne

 

Stempek I., Grudzień M. Polski krok po kroku A1. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.

(zadania domowe)

[1 Stelmach], c. 8;

[10], 18-20

Виконати завдання за планом ПЗ

 

Конспект, термінологічний словник

 

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год. Temat 2. . Pierwszy dzień w szkole.  Alfabet. Liczebniki 0-10. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 9;

[10], 21

Виконати завдання за планом ПЗ

Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com (відповідно до занять)

12 балів
2 год. Temat 3. Powitania, pożegnania, akcent w języku polskim. Polskie wyrazy grzecznościowe. Практичне заняття [1 Stelmach], c.10; [10], 22-25

 

[5].,с.6-9

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 4. Podstawowe zwroty. Przedstawianie się. Czasownik „jestem” w czasie teraźniejszym. Zaimek „się”. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 11; [10], 26-28

 

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 5. Cześć, skąd jesteś? Gdzie mieszkasz? Części mowy. Практичне заняття [1 Stelmach], c.12-14; [10], 29-32

 

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 6. Skąd jesteś? Dane osobowe. Zaimki osobowe. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 15-16; [10], 33-34 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 7. Co słychać? Czasownik być w czasie teraźniejszym, przyszłym  i przeszłym. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 17; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 8. Dane osobowe. Liczebniki 11-29. Ćwiczenia gramatyczne. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 18-19; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 9. Mami, kto to jest? Co to jest? Czy to jest? Rzeczownik. Kategorie gramatyczne. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 20-21

 

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 10. Rzeczy w szkole. Mianownik liczby pojedynczej. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 22 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 11. Kolory. Podstawowe przymiotniki. Kategorie gramatyczne przymiotników Практичне заняття [1 Stelmach], c.23-25 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 12. Ten, ta to. Mianownik liczby pojedynczej rzeczowników i przymiotników. Nazwy przypadków. Практичне заняття [1 Stelmach], c.26-27 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 13. Jaki jesteś? Prymiotniki. Grupy prymiotników. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 28-29 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 14. Opis osoby. Konjugacji czasowników. Konjugacja –ę, –isz/ysz. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 30-31 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 15. Prezentacja siebie i innych. Przymiotniki. Практичне заняття [1 Stelmach], c.32; [3], c.51-53; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 16. Jesteś instruktorem tanga? Zawody. Narzędnik liczby pojedynczej. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 34

[3], c.166-170

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год.  Temat 17. Kim jesteś? Liczebniki. Liczebniki 20-100. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 35-36 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 18. Czym się interesujesz? Zainteresowania Практичне заняття [1 Stelmach], c. 37 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 19. Ile masz lat? Formy: rok, lat, lata. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 38 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 20. Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття  [1 Stelmach], c. 39

[10], c. 31,34, 35-37

 

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
Sprawdzian. МКР 1. Комплекс завдань МКР Письмова модульна контрольна робота 15

 

Змістовий модуль 2.

2 год. Temat 1. Co robisz? Podstawowe czasowniki. Konjugacje czasowników: -m; sz; -e, -esz; -ę, -isz/-ysz. Практичне заняття Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców  „Polski krok po kroku” A1+ CD MP3, tablicy, pomocy dydaktyczne

 

Stempek I., Grudzień M. Polski krok po kroku A1. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.

(zadania domowe)

[1 Stelmach], c. 40; [3], c.313

 

Виконати завдання за планом ПЗ

Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com (відповідно до занять)

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год. Temat 2. Nudze się! Co lubisz robić? Практичне заняття [1 Stelmach], c.41-42 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 3. Hobby. Wyrażania posiadania.Zaimki mój, twój… Практичне заняття [1 Stelmach], c.43-44 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 4. Sport. Gram w…. Практичне заняття [1 Stelmach], c.45; [3], c.158 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 5. Małe zakupy. Ile kosztuje? Практичне заняття [1 Stelmach], c.46; [3], c.268 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 6. Kiosk. Biernik liczby pojedynczej rzeczowników i przymiotników. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 47; [3], c.268-269 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 7. Zakupy. Galereia handlowa. Liczebniki 100-1000. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 48-49 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 8. Odmiana słów „tysiąc, miesiąc”. Nazwy misięcy. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 50-51 Виконати завдання за планом ПЗ 12 балів
2 год. Temat 9. Mami, jesteś głodna? Grupy zaimków. Практичне заняття [1 Stelmach], c.52-53 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 10. Posiłki. Jedzenie. Kształty. Практичне заняття Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 11. Z czym jesz kanapkę? Wyrażenie preferencji. Narzednik liczby mnogiej rzeczowników i przymiotników. Практичне заняття [1 Stelmach], c.54-55; [3], c.72-76 Виконати завдання за планом ПЗ 12 балів
2 год. Temat 12. Przymiotniki odrzeczownikowe. Czasowniki: jeść, pić, woleć. Практичне заняття [1 Stelmach], c.56-57; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 13. Lubisz marchewkę? Rzeczowniki liczby pojedynczej. Deklinacja rzeczowników. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 58-60 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 14. Zakupy. Supermarket. Rzeczowniki liczby mnogiej. Deklinacja. Практичне заняття [1 Stelmach], c.61-60 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 15. Owoce. Warzywa. Rzeczowniki męskoosobowe i niemęskoosobowe. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 62-63 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 16. Moje mieszkanie. Sprzęt domowy. Klasyfikacja części mowy. Практичне заняття [10], 48-53 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 17. Uwielbiam polskie jedzenie. Dopełniacz liczby pojedynczej. Negacja. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 64-65; [10], 90-92 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 18. Kawiarnia. Restauracja. Dopełniacz liczby mnogiej. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 67-68; [10], 92-95 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 19. Przepisy. Zaimki osobowe w narzędniku. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 69; [10], 95-101 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 20. Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття [10], 56-59, 102-104 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
Sprawdzian. МКР 2. Комплекс завдань МКР Письмова модульна контрольна робота. 20

(min. 12)

Змістовий модуль 3.

2 год. Temat 1. Rodzina. Czyj? Czyja? Czyje? Zaimki dzierżawcze. Практичне заняття Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców  „Polski krok po kroku” A1+ CD MP3, tablicy, pomocy dydaktyczne

 

Stempek I., Grudzień M. Polski krok po kroku A1. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.

(zadania domowe)

[1 Stelmach], c. 70-71, L.11; [3], c.259-267

 

Виконати завдання за планом ПЗ

Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com (відповідно до занять)

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год. Temat 2. Pory dnia. Jak często? Kiedy?  Prysłówki. Zawsze, zwykle…. nigdy. Практичне заняття [1 Stelmach], L.11, c.72-74 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 3. Lepiej być niż mieć. Odmienne i nieodmienne części mowy. Практичне заняття [1 Stelmach], L.11; c.75-76 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 4. Być albo nie być…Jak dzielimy części zdania. Практичне заняття [1 Stelmach], L.11c.77; [3], c. [3], c.259-267 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 5. Co robisz w poniedziałek o ósmej? Liczebnik. Практичне заняття [1 Stelmach], c.78-79, L.12; [3], c.268 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 6. Umawianie się na spotkanie. Liczebniki porządkowe. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 80; [3], c.303-305 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 7. Zapraszanie. Krótkie formy użytkowe. SMS. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 81-82 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 8. Godziny. Dni tygodnia. Liczebniki zbiorowe. Практичне заняття [1 Stelmach], c. 83 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 9. Gdzie byłaś Mami? Byłam w kinie. Czas przeszły. Практичне заняття [1 Stelmach], L.13, c.84-85 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 10. Co robiłeś? Co robiłaś? Przeszły czas i przyszły czas czasowników. Практичне заняття [1 Stelmach], L.13, c.86-87 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 11. Spędzanie wonego czasu. Powtórzenie. Czas teraźniejszy. Практичне заняття [1 Stelmach], L.13, c.88-89 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 12. Wybieram się w podróż.

Nieodmienne części mowy.

Практичне заняття [1 Stelmach], c.56-57; L.13, c.90-91 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 13. Środek transportu. Przymiotniki i rzeczowniki liczby mnogiej. Практичне заняття [1 Stelmach], L.13; [3], c.76-78 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 14. Mój dom – moja twierdza. Rzeczownik i przymiotnik. Практичне заняття [10], c.48-53 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 15. Mieszkanie. Kształty. Pisownia złożonych rzeczowników i przymiotników. Практичне заняття [10], c.48-53 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 16. Z przewodnikiem po Krakowie.  Deklinacja rzeczowników rodzaju nijakiego. Практичне заняття [1 Stelmach], L.14 c. 92-93; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 17. Pytania o drogę. Deklinacja rzeczownikówrodzaju żeńskiego. Практичне заняття [1 Stelmach], L.14,  c. 94; [10], 90-92 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 18. Moje miasto. Czasowniki: iść, chodzić, jechać, jeździć. Практичне заняття [1 Stelmach], L.14,  c. 95-96; [10], 92-95 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 19. Objekty w mieście. Zaimki osobow w bierniku. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.14, c. 97; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 20. Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття [10], 56-60 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
Sprawdzian. МКР 3. Комплекс завдань МКР Письмова модульна контрольна робота. 15

 

Залік (І семестр) 100
Згідно роз-кладу

ІІ семестр

Змістовий модуль 1.

Відпо-

відно до плану

занять і консуль-

тацій

 

2 год. Temat 1. Karton czy pudełko? Dopełniacz liczby mnogiej rzeczowników. Практичне заняття Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców  „Polski krok po kroku” A1+ CD MP3, tablicy, pomocy dydaktyczne

 

Stempek I., Grudzień M. Polski krok po kroku A1. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.

(zadania domowe)

[1 Stelmach], c. 70-71, L.15; [3], c.97-107

 

Виконати завдання за планом ПЗ

Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com (відповідно до занять)

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год. Temat 2. Ilość i miary. Dopełniacz liczby mnogiej rzeczowników i przymiotników. Практичне заняття [1 Stelmach], L.15; [3], c.97-107 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 3. Opakowania. Zaimki osobowe w dopełniczu. Практичне заняття [1 Stelmach], L.15; [3], c.97-107 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 4. Poczta. Rekcja liczebników. Практичне заняття [1 Stelmach], L.15; [3], c.271 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 5. Co ma być, to będzie. Czasowniki. Практичне заняття [1 Stelmach], L.16; [3], c.316-317 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 6. Plany na przyszłość. Czas przyszły złożony. Практичне заняття [1 Stelmach], L.16; [3], c.317-318 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 7. Pogoda. Klimat. Практичне заняття [1 Stelmach], L.16c. 81-82 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 8. Pory roku. Andrzejki. Практичне заняття [Galat Edyta. Cz.I], c. 162-168 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 9. Plotki, plotki. Kto z kim i o czym? Практичне заняття [1 Stelmach], L.17, Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 10. Podoba ci się. Wyrażanie uczuć i opinii pozytywnych i negatywnych. Lubić podobać się. Практичне заняття [1 Stelmach], L.17;  [3], c.140-142 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 11. Samopoczucie. Deklinacja zaimków osobowych. Практичне заняття [1 Stelmach], L.17, [3], c.242-244 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 12. Pokaż mi swoje mieszkanie… Практичне заняття [1 Stelmach], L.18, Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 13. Gdzie to jest? Opis mieszkania. Miejscownik liczby pojedynczej. Практичне заняття [1 Stelmach], L.18; [3], c.89 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 14. Mieszkanie: pomieszczenia i sprzęty. Miejscownik liczby mnogiej. Практичне заняття [10], c.53-56 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 15. Lokalizacja przedmiotów. Przyimki: na, w, przy, o, po. Практичне заняття [Stelmach], L.18 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 16. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepeij. Практичне заняття [1 Stelmach], L.19 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 17. Szukanie i wynajmowanie mieszkania. Практичне заняття [1 Stelmach], L.19 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 18. Lokalizacja przedmiotów. Przyimki statyczne. Практичне заняття [1 Stelmach], L.19;  [10], 92-95 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 19. Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.19; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 20. Mieszkam tutaj. Narzędnik liczby pojedynczej. Практичне заняття [10], 56-60

[3], c166;

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 21. Mój kraj, mój dom. Narzędnik liczby mnogiej (rzeczownik, przymiotnik). Практичне заняття [1 Stelmach], L.19; [3], c.166

 

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 22. Jestem  studentem. Mieszkam w akademiku. Zaimek osobowy. Практичне заняття [1 Stelmach], L.19, Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 23. Elementy składni. Funkcje składniowe narzędnika. Практичне заняття  [3], c.259-267 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 24. Krótkie formy użytkowe. Zaimki dzierżawcze. Практичне заняття [Roxana Sinielnikoff], c.9-29 [3], c.259-267 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 25. Piszę list. Wysyłam  pocztówkę.  Do.. (dopełniacz), na…(biernik). Практичне заняття [Roxana Sinielnikoff], c.9-29, Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 26. Wzory listów polskich. Практичне заняття [Roxana Sinielnikoff], c. 29-69 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 27. Mój zwykły dzień. Konjugacje czasowników o nieregularnym temacie. Практичне заняття [Galat Edyta. Cz.I], c. 74-88 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 28. Rutyna dnia. Blog. Godziny na świecie. Podsumowanie konjugacji. Практичне заняття  [Galat Edyta. Cz.I], c. 74-88 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 29. Pory dnia (powtórzenie). Liczebniki 100-1000. Практичне заняття [3], c.285 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 30. Rozmowa na Skypie. Umawianie się na spotkanie. Skype. Telegram. Veiber. Funkcje składniowe dopełniacza. Практичне заняття [Roxana Sinielnikoff], c. 29-50 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 31. Świątecznie. Wielkanoc. Tridium pashalne. Практичне заняття [Roxana Sinielnikoff], c. 29 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 32.  Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття [Galat Edyta. Cz.I], c. 162-168 12 балів
Sprawdzian. МКР 1. Комплекс завдань МКР Письмова модульна контрольна робота. 10

 

Змістовий модуль ІІ.

[1 Stelmach], L.14 c. 92-93;
2 год. Temat 1. Dokąd  pojedziemy na weekend? Aspekt w czasie przyszłym. Практичне заняття Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców  „Polski krok po kroku” A1+ CD MP3, tablicy, pomocy dydaktyczne

 

Stempek I., Grudzień M. Polski krok po kroku A1. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.

(zadania domowe)

[10], c.247-249

 

Виконати завдання за планом ПЗ

Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com (відповідно до занять)

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год. Temat 2. Dworzec PKP. Przyimli. Przyimki statyczne. Blog o planach na wycieczkę. Практичне заняття [1 Stelmach], L.20 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 3. Środki transportu poza miastem. Czasowniki: wchodzić/wychodzić, wjeżdżać/wyjeżdżać… Практичне заняття [1 Stelmach], L.20 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 4. Infrastruktura dworca autobusowego i kolejowego. Czasowniki ruchu. Практичне заняття [1 Stelmach], L.20 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 5. Infrastruktura hotelu (oferty usług hotelowych). Dopełniacz, biernik i narzędnik z przyimkami. Практичне заняття [1 Stelmach], c.78-79, L.20 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 6. Wypełnianie formularzy internetowych. Powtórzenie. Практичне заняття [1 Stelmach], L.20; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 7. Kierunki geograficzne. Przyimki dynamiczne. Практичне заняття [10], c. 249 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 8. Atrakcje turystyczne w Polsce. Tryby czasowników. Практичне заняття [10], c. 249-261 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 9. Kiedy to było? Pary aspektowe. Практичне заняття [1 Stelmach], L.21 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 10. Biografia. Aspekt w czasie przeszłym. Daty. Практичне заняття [10], c.324 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 11. Życiorys. CV.

 

Практичне заняття [10], c.324-329 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 12. Kiedy? W którym roku?Życzenia. Liczebniki. Powtórzenie. Практичне заняття [1 Stelmach], L.21 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 13. Za małe? Za duże? W sam raz. Stopniowanie przymiotników. Практичне заняття [1 Stelmach], L.22 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 14. Zakupy. Pytanie o ceneę – dialogi w sklepie. Przepisy na potra-wy (z fotografii). Sztućce (podstawowe). Практичне заняття [1 Stelmach], L.22 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 15. Ubrania. Konstrukcje: mieć na sobie/nosić +biernik Практичне заняття [1 Stelmach], L.22 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 16. Materiały i wzory. Kolory (powtórzenie). Mianownik liczby mnogiej (komunikacyjne). Практичне заняття [10], c. 117-121 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 17. Blok gramatyczny. Powtórzenie. Biernik l. poj., (prymiotnik, rzeczownik, zaimek osobowy); Funkcje składniowe biernika (czasowniki); czasowniki: jeść, pić; Szyk przydwki przymiotnej (pyszna zupa); Практичне заняття [10], 130-135 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 18. Sklep spożywczy, warzywny, mięsny. Czasowniki gotować, piec, smażyć. Практичне заняття [1 Stelmach], L.23 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 19. Zamawianie pizzy. Wyrażanie upodobań kulinarnych. Czasowniki modalne (chcieć, móc, musieć). Практичне заняття [1 Stelmach],  L.23; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 20. Komplimenty. Tworzenie przymiotników od czasowników. Практичне заняття [1 Stelmach], L.23,  [10], 92-95 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 21. Jak cię widzą-tak cię piszą.Stopniowanie przymiotników. Konstrukcje: mieć na sobie…. Практичне заняття [10],  c.64-70;

[1 Stelmach], L.24,

Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 22. U fryzjera. Przysłówek. Stopniowanie przysłówków. Практичне заняття [1 Stelmach], L.24,  c. 95-96; [10], 92-95 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 23. W studio fitness. Sport. Czasowniki (chodzić, biegać…) Практичне заняття [1 Stelmach],  L.23; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 24. Wyrażanie aprobaty i dezaprobaty. Akceptacja i odmowa (tak,dziękuję/ chętnie, – nie, dziękuję). Практичне заняття 1 Stelmach],  L.23; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 25. Ani ręką, ani nogą. U lekarza. Idiomy, związane z częściami ciała. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.25 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 26. U lekarza, u dentysty. Dawanie rad. Czasownik powinien. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.25 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 27. Same problemy! Wymiana informacji, prośby, reklamacje. Tryby czasownika. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.26; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 28. Usługi. Wypadek, kradzież. Ubiezpieczenie. Tryb przypuszczający. Практичне заняття [1 Stelmach],  L.26; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 29. Świętujemy w Polsce. Nazwy świąt państwowych i religijnych. Практичне заняття [Galat Edyta. Cz.I], c. 162-168 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 30. Stolicy Polski: Gniezno, Kraków, Warszawa. Практичне заняття [10], c. 249-252 Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 31. Wybitni Polacy. Практичне заняття [10],  c.264-267; Виконати завдання за планом ПЗ

 

12 балів
2 год. Temat 32. Blok gramatyczny. Ćwiczenia podsumuwujące. Практичне заняття [10],  224-247 12 балів
Sprawdzian. МКР 2. Комплекс завдань МКР 15
Самостійна робота 10

 

Екзамен 40

11. Система оцінювання та вимоги

Загальна система оцінювання курсу: участь в роботі впродовж семестру залік (1) (виставляється за результатами поточної успішності і МКР  відповідно до правил оцінювання) – залік 100 (балів); екзамен (2) – 40.

Критерії оцінювання знань, умінь і навичок студентів під час практичних занять

Рівні навч. досягнень Оцінка в балах

Критерії оцінювання

Початковий (понятійний) 1

Студент володіє навчальним матеріалом на рівні засвоєння окремих термінів, понять, фактів без зв’язку між ними: відповідає на запитання, які потребують  відповіді „так” чи „ні”.

2 Студент мало усвідомлює мету навчально-пізнавальної діяльності, робить спробу знайти способи дій, розповісти суть заданого, проте відповідає лише за допомогою викладача на рівні „так” чи „ні”; може самостійно знайти  в підручнику відповідь.
3 Студент намагається аналізувати на основі елементарних знань і навичок; виявляє окремі властивості явищ; робить спроби виконання вправ, дій репродуктивного характеру; за допомогою викладача робить прості висновки за готовим алгоритмом.
Середній (репродуктивний) 4 Студент володіє початковими знаннями, знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворити його, провести за  зразком різні види аналізу явищ; слабо орієнтується у поняттях, визначеннях; самостійне опрацювання навчального матеріалу викликає значні труднощі.
5 Студент знає більше половини навчального матеріалу, розуміє сутність навчальної дисципліни, може дати  визначення понять, категорій (однак з помилками); вміє працювати з підручником, самостійно опрацьовувати частину навчального матеріалу; робить прості висновки за алгоритмом, але його висновки не логічні, не послідовні.
6 Студент розуміє основні положення навчального матеріалу, може поверхнево аналізувати матеріал, робить певні висновки; відповідь може бути правильною, проте недостатньо осмисленою; самостійно відтворює більшу частину матеріалу; вміє застосовувати знання під час виконання вправ за алгоритмом, користуватися додатковими джерелами.
Достатній (алгоритмічно  дієвий) 7 Студент правильно і логічно відтворює навчальний матеріал, оперує базовими теоріями і фактами, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними; вміє наводити приклади на підтвердження думок, застосовувати теоретичні знання у стандартних ситуаціях; самостійно користуватися додатковими джерелами; правильно використовувати термінологію; скласти таблиці, схеми.
8 Знання студента досить повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; вміє аналізувати, робити висновки; виконувати різні види аналізу, його відповідь повна, логічна, обґрунтована, однак з окремими неточностями; вміє самостійно працювати.
9 Студент вільно володіє вивченим матеріалом, застосовує знання у дещо змінених ситуаціях, вміє аналізувати і систематизувати інформацію, робить аналітичні висновки, використовує загальновідомі докази у власній аргументації; чітко тлумачить наукові поняття, категорії, формулює закони; може самостійно опрацьовувати матеріал, виконує прості творчі завдання; має сформовані типові навички.
Високий (творчо-професійний) 10 Студент володіє глибокими і міцними знаннями та використовує їх у нестандартних ситуаціях; може визначати тенденції та суперечності різних мовних процесів; робить аргументовані висновки; практично оцінює сучасні тенденції, факти, явища, процеси наукової діяльності; самостійно визначає мету власної діяльності; розв’язує творчі завдання; може сприймати іншу позицію як альтернативну; знає суміжні дисципліни; використовує знання, аналізуючи різні явища, процеси.
11 Студент володіє узагальненими знаннями з навчальної дисципліни, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє знаходити джерела інформації та аналізувати їх, ставити і розв’язувати проблеми, застосовувати вивчений матеріал для власних аргументованих суджень у практичній діяльності; спроможний за допомогою викладача підготувати виступ на студентську наукову конференцію; самостійно вивчити матеріал; визначити програму своєї пізнавальної діяльності; оцінювати різноманітні явища, процеси; займає активну життєву позицію.
12 Студент має системні, дієві знання, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності; використовує широкий арсенал засобів для обґрунтування та доведення своєї думки; розв’язує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозу явищ; уміє ставити і розв’язувати наукові проблеми, самостійно здобувати і використовувати інформацію; займається науково-дослідною роботою; логічно та творчо викладає матеріал в усній та письмовій формі; розвиває свої здібності й нахили; використовує різноманітні джерела інформації; моделює ситуації в нестандартних умовах.

Критерії та норми оцінювання знань, умінь і навичок студентів під час семестрового екзамену

Рівні навчальних досягнень Оцінка в балах Критерії оцінювання
Початковий

(понятійний)

0-23 Студент володіє навчальним матеріалом на рівні засвоєння окремих термінів, понять, фактів без зв’язку між ними: відповідає на запитання, які потребують відповіді „так” чи „ні”. Не усвідомлює мету навчально-пізнавальної діяльності, не робить спроб розповісти суть питання.
24-26 Студент мало усвідомлює мету навчально-пізнавальної діяльності, робить спробу знайти способи дій, розповісти суть заданого, проте відповідає лише за допомогою викладача. Намагається аналізувати на основі елементарних знань і навичок; виявляє окремі властивості явищ; робить спроби виконання дій репродуктивного характеру; за допомогою викладача робить прості висновки за готовим алгоритмом.
Середній (репродуктивний) 27-29 Студент володіє початковими знаннями, знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворити його, провести за зразком різні види аналізу явищ; слабо орієнтується у поняттях, визначеннях; самостійне опрацювання навчального матеріалу викликає значні труднощі; робить прості висновки за алгоритмом, але його висновки не логічні, не послідовні. Відповідь може бути правильною, проте недостатньо осмисленою.
Достатній (алгоритмічно -дієвий) 30-33 Студент правильно і логічно відтворює навчальний матеріал, оперує базовими теоріями і фактами, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними; вміє наводити приклади на підтвердження думок, застосовувати теоретичні знання у стандартних ситуаціях; самостійно користуватися додатковими джерелами; правильно використовувати термінологію; скласти таблиці, схеми. Вміє аналізувати, робити висновки; його відповідь повна, логічна, обґрунтована, однак з окремими неточностями.
Високий (творчо-професійний) 34-36 Студент володіє глибокими і міцними знаннями та використовує їх у нестандартних ситуаціях; може визначати тенденції та суперечності різних процесів; робить аргументовані висновки; практично оцінює сучасні тенденції, факти, явища, процеси; самостійно визначає мету власної діяльності; розв’язує творчі завдання; може сприймати іншу позицію як альтернативну; знає суміжні дисципліни; використовує знання, аналізуючи різні явища, процеси.
37-40 Студент має системні, дієві знання, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності; використовує широкий арсенал засобів для обґрунтування та доведення своєї думки; розв’язує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозу явищ; уміє ставити і розв’язувати наукові проблеми, самостійно здобувати і використовувати інформацію; займається науково-дослідною роботою; логічно та творчо викладає матеріал в усній та письмовій формі; використовує різноманітні джерела інформації; моделює ситуації в нестандартних умовах.

Можливість та алгоритм покращення оцінок. Якщо студент отримав за якийсь вид роботи (окрім семестрового екзамену) оцінку, яка його не влаштовує, він може покращити її наступним чином:

  • Під час консультації опрацювати тему, з якої отримав незадовільну оцінку (3 і нижче);
  • Виконати подібне письмове завдання з тієї ж теми;
  • Участь у громадських загально факультетських і загально університетських заходах, які вимагають знання польської мови.

Умови допуску до підсумкового контролю: активність впродовж семестру, відвідування/відпрацювання усіх практичних занять, виконання інших видів робіт, передбачених навчальним планом з цієї дисципліни.

12. Список рекомендованої літератури

Основна

  1. Burkat A., Jasińska A. i in., Hurra!!! Po Polsku 3. Podręcznik studenta, Kraków 2010.
  2. Burkat A., Jasińska A. i in., Hurra!!! Po Polsku 3. Podręcznik nauczyciela, Kraków 2010.
  3. Burkat A., Jasińska A. i in., Hurra!!! Po Polsku 3. Podręcznik zeszyt ćwiczeń, Kraków 2010.
  4. Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, Warszawa 2003.
  5. Stempek I.,Stelmach A., Dawidek S., Szymkiewicz A., Polski krok po kroku A1, A2. Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 180 s.
  6. Stempek I.,Grudzień M. Polski krok po kroku A1,A2. Zeszyt ćwiczeń. + CD MP3. – Kraków : Wydawnictwo: polish-courses.com, 2010. – 102 s.
  7. Stelmach A. Czytaj krok po kroku. Proste historie. Cześć 1. – Kraków : Glossa, 2018. – 72 s.
  8. Stelmach A. Czytaj krok po kroku. Proste historie. Cześć 2. – Kraków : Glossa, 2018. – 80 s.
  9. Pasieka M., Język polski dla cudzoziemców. Ćwiczenia dla początkujących. – Wrocław: Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2001. – 193 s.
  10. Lipińska E., Dąbska E.G. Kiedyś wrócisz tu … cz.1. + CD. – Kraków : Wydawnictwo: UNIVERSITAS , 2013. – 282 s.
  11. Seretny A. Słownictwo polskie w ćwiczeniach dla obcokrajowców B1. – Kraków : Wydawnictwo: Prolog, 2016. – 254 s.
  12. Pyzik J. Przygoda z gramatyką. – Kraków: UNIVERSITAS, 1999. – 462 s.

Додаткова:

  1. Алла Кравчук «Лексикологія і культура польської мови» у 2-х томах. Т.1. Підручник для вищих навчальних закладів, Київ-фірма «ІНКОС», 2011р. 328 с.
  2. Алла Кравчук «Лексикологія і культура польської мови» у 2-х томах. Т.2. Підручник для вищих навчальних закладів, Київ-фірма «ІНКОС», 2011р. 520 с.
  3. Алла Кравчук «Польська мова. Граматика з вправами». Підручник для вищих навчальних закладів. Київ-фірма «ІНКОС», 2015р. 454с.
  4. Ерома Ж. Польский язык. Правильное произношение. Język polski. Poprawna wymowa : пособие. Ж.И. Ерома, С.К. Трофимец. Гродно: ГрГУ, 2010. 99 с.
  5. Кротовская Я., Кашуркевич Л., Лесная Г., Селиванова Н. Практический курс польского языка. Базовый учебник. М.: АСТ Восток-Запад, 2005. 559 с.
  6. Лобас Н. Mów po polsku. Розмовляй польською мовою. Методичний посібник. Тернопіль: «Крок», 2010. 194 с.
  7. Лобас Н. Mów i czytaj po polsku. Lektury. Розмовляй і читай польською мовою. Розмовні теми. Тексти для читання. Тернопіль: «Крок», 2011. 217 с.
  8. Могила О. Польська мова. Підручник для курсів за вибором і факультативів загальноосвітніх шкіл. Київ : «Райдуга», 1994. 269 с.
  9. Пучковський Ю.Я. Польська мова. Практичний курс. Київ: «Чумацький шлях», 2013. 263 с.
  10. Сухарєва С., Яручик О., Цьолик Н. Польська мова. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Луцьк: «Вежа-друк», 2019. 435 с.
  11. Budzianka K., Olaczek H., Wróblewska E. Przygody Krystyny, Pawła i Reksa. Wybór tekstów do nauki języka polskiego dla cudzoziemców. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1996. 61 s.
  12. Dubisz S. Nauka o języku dla polonistó Warszawa : Książka i wiedza. 2002. 453 s.
  13. Ostaszewska D., Tambor J. Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego. Warszawa: Wydawnictwo naukowe PWN. 2000. 142 s.
  14. Karczmarczuk,   Wymowa  polska  z  ćwiczeniami. B.Karczmarczuk.  Lublin: Wydawnictwo Polonia, 1987. 144 s.
  15. Mizerski W. Język polski. Encyklopedia w tabelach. Wydawnictwo Adamantan, Warszawa, 2000. 511 s.

Аудіовізуальні джерела:

  1. Кравчук А. Польська мова. Підручник для вищих навчальних закладів. Київ. «Інкос», 2015р. (З диском СД.)
  2. Miodunka W. Uczmy się polskiego. Warszawa, 1996. (Видеокурс польского языка)
  3. Polish Lessons. Polish alphabet. Unit 1-45.

 Рекомендовані джерела інформації

1.     Ґражина Левицька, Роман Левицький.  Самовчитель польської мови. (Практичний курс). Методика, Київ, 2011, 240с.  (СД)

2. Grzegorz Jagodziński, Gramatyka języka polskiego. http://www.grzegorj.jzn.pl/gram/gram00.html

3.  Maciej Malinowski, Obcy język polskihttp://www.obcyjezykpolski.interia.pl

Пошукові системи:

www.wp.pl

www.interia.pl

www.onet.pl

http://e-polish.eu/